khasiat rumput laut

0 komentar

Khasiat Kolagen Asli (Rumpai Laut)

Rumpai Laut Kolagen atau Kolagen Mentah menjadi perbualan hangat dalam usaha rakyat Malaysia untuk menjaga kesihatan, kecantikkan dan kehenseman masing-masing. Khasiatnya berkali-kali ganda dari sirip ikan yu dan sarang burung layang-layang yang ternyata lebih mahal membuatkan ramai orang memilih untuk mengunakan Rumpai Laut Kolagen dalam rutin suppliment harian mereka. 

Rumpai Laut Kolagen Kering
Hari ini, KSG nak memperkenalkan kepada anda semua tentang khasiat Kolagen Asli ini.

1. Mengurangkan toksin dalam badan.
Ternyata pada zaman sekarang, badan mudah menerima toksin dari pemakanan dan alam sekitar yang tercerma. Dengan mengambil rumpai laut kolagen kehidupan mampu mengurangkan toksin dalam badan.

2.Membantu meningkatkan metabolisme
Peningkatan metabolisme adalah sinonim dengan pengurangan berat badan.

3.Meningkat pengedaran darah
Pengedaran darah yang elok sinonim dengan badan yang sihat. Badan pun akan kurang merasa sakit-sakit.

Rupanya adalah sepeti agar setelah direbus dan ditapis. :)


Selain itu, rumpai laut kolagen ini adalah sangat sesuai untuk kaum-kaum Hawa. Kerana apa erk? Cuba baca khasiat dibawah:-

1.Peningkatan payudara
2.Menegangkan payudara
3.Meningkatkan penghasilan susu ibu.


Sebenarnya banyak lagi khasiat yang dijumpai tetapi terlalu teknikal dan sukar difahami. Bagi KSG, lebih baik kita beritahu fakta-fakta yang mudah orang fahami bukan. Kang lebih-lebih pening pula si pembaca. :)

Kalau anda nak dapatkan rumpai laut kolagen gred AAA, boleh hubungi Asyraf ditalian 0176800273 atau klik gambar di bawah tu untuk ke fanpage 'Rumpai Kolagen' (Jemput like juga ye). :)

Rumpai Kolagen dibungkus dalam bentuk 100+ (takkan kurang dari itu)  :)


Posting Komentar